Portréfotózáson járt a Diverzum csapata

nov 8, 2021 | Ügyfélképző

A Diverzum csapata is részt vett legutóbbi üzleti / LinkedIn portréfotózásunkon az MM Stúdióban. Miért gondolták úgy, hogy új és egységes portrékra van szükségük? Hogy érezték magukat a fotózás során? Hol használják majd az elkészült képeket? Kérdéseinkre László Miki, a Diverzum társalapítója válaszolt, a beszélgetés során természetesen az induló startup is szóba került. Interjú.

Interjú László Mikivel, a Diverzum társalapítójával

Meséljetek magatokról, meséljetek az Diverzumról!

A csapatból többen külföldön tanultunk, és Nyugaton azt láttuk, hogy rengeteg cég hajlandó diákkedvezményeket adni a termékeire, szolgáltatásaira. Hazaérve viszont észrevettük, hogy itthon nem ez a helyzet. Ezért hoztuk létre az Diverzumot. Ez egy olyan platform, ahol a diákok regisztrálnak, verifikálják a diákstátuszukat, és ezáltal hozzáférhetnek a partnereink diákkedvezményeihez. Mi viszont itt nem szeretnénk megállni. Pénzügyi tudatosságra épülő diákközösséget szeretnénk kialakítani itthon, hogy a tanulók kimaxolhassák a diákéveiket.

Miért jelentkeztetek a Photon portréfotózására?

A partnerekkel és befektetőkkel először általában az online térben találkozunk. Itt sok impulzus éri az embert, így fontos kitűnni és jó benyomást kelteni. Az egységes csapatfotó hitelesebbé teszi a céget, és azt mutatja, hogy professzionálisak vagyunk és egységben dolgozunk.

A fotós tudta a dolgát, jó élményt csinált abból, ami máskor sokszor csak egy unalmas pózolás.

Hol használjátok majd az elkészült képeket?

Mindenhol és bárhol. LinkedIn-en, a pitchünkben és a onepagereinkben. Persze az egyes csapattagok személyes célokra is használják majd a fotókat. Ez lehet egy szép nyomtatott kép ajándékba a nagymamának vagy egy ütőképes fotó a Tinderen.

Milyen szerepe van a profi üzleti portréfotóknak a személyes márkaépítésben?

Fanninak többtízezres követőtábora van, így ő jól ismeri a self-branding fontosságát. Mivel magunk gyártjuk az edukatív tartalmakat, amiket megosztunk a közösségünkkel, nagy hangsúlyt fektetünk erre az aspektusra is, elsősorban TikTokon. Viszont amikor a befektetők és partnerek felé kommunikálunk, egészen más jellegű, professzionálisabb tartalomra van szükség. Itt jön képbe a portréfotózás.

Milyen volt a portréfotózás a Photonnal?

Kellemes volt és könnyen ellazultunk. A fotós tudta a dolgát, jó élményt csinált abból, ami máskor sokszor csak egy unalmas pózolás. Gyorsak, hatékonyak és vidámak voltunk végig, sokat nevettünk.

Miért ajánljátok a Photon üzleti üzleti / LinkedIn portréfotózását az ügyfeleiteknek?

A diákoknak szerintünk kiemelkedően fontos a portréfotózás, hiszen gyakran olyan állásokra jelentkeznek, amikhez kevés a tapasztalatuk. Az elbíráló állítólag 3 másodperc alatt dönt egy jelentkezésről, így nagyon fontos az első benyomás.

Gyere el következő portréfotós napunkra, mi pedig 10 perc alatt elkészítjük vadonatúj, profi portréfotódat! Foglald le az időpontodat még ma és frissítsd fel önéletrajzodat, LinkedIn profilodat!

Ha gimis vagy egyetemista vagy, regisztrálj a Diverzum-on és böngészd a kedvezményeket, hogy kimaxolhasd a diákod!

Share This